دوره های آموزشی برای آینده شغلی موفق شما
آکادمی کسبوکار آیریک
تیم آموزشی تشکیل شده از زبده ترین اساتید
دوره جامع بازاریابی و فروش ( ویزیتوری)
امروزه نقش تیم فروش و بازاریابان در سازمان ها پررنگ تر شده و در واقع نهایی کنندگان کسب و کار ها هستند.
دوره جامع مدیریت فروش
برعهدهگرفتن رهبری یک تیم حرفهای فروش، نیازمند اعتماد به نفس بالا و برنامهریزی راهبردی است.
چرا دروه های آکادمی کسبوکار آیریک
اکادمی کسب و کارآیریک با هدف آموزش تیم فروش شرکت ها و سازمان ها چه بصورت حضوری و غیرحضوری کار خود را شروع نمود.
در اکادمی دوره ها هم بصورت کوتاه مدت و بلندمدت ارائه میگردد ، در این راستا از بهترین اساتید کشور و انتخاب بهترین موضوعات با توجه به نیاز سازمان و شرکت ها طراحی و اموزش داده میشود.
اغلب مخاطبین دوره ها مدیران و سرپرستان فروش و ویزیتورهای میباشند ، که پس از گذراندن دوره ها و گرفتن گواهینامه های معتبر از اکادمی به بازار کار معرفی می گردند.
در صورتی که دانشپذیران در کلاس های آموزشی شرکت نموده و گواهینامه لازم را از مجموعه دریافت نمایند و با توجه به ارتباط اکادمی با بازار کسب و کار به شرکت ها و سازمان معرفی میشود و شروع به کار میکنند .
آموزش آنلاین
برنامه آموزشی
دوره جامع بازاریابی و فروش ( ویزیتوری)
امروزه نقش تیم فروش و بازاریابان در سازمان ها پررنگ تر شده و در واقع نهایی کنندگان کسب و کار ها هستند. بدون فعالیت های بازاریابی و معرفی مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی سازمان عملا قدرت خود را از دست می دهد ، که این امر وظیفه این بخش میباشد.این بخش باید با توجه به تحولات بازار نیازمند به روز شدن و تطابق خود در جهت رفع نیازهای سازمان میباشد که این امر با آموزش های مستمر و دانش هرچه بیشتر رفع می شود.
از این پس اکادمی مجازی آیریک با دارا بودن اساتید کشوری و استفاده استاندارهای آموزشی در این راستا در کنار این عزیزان بود و ماموریت خود را به نحوه احسن انجام می دهد.
مخاطبین
کارشناسان بازاریابی و فروش
مدیران شعب
سرپرستان فروش
ویزیتورها
سرفصل های دوره جامع بازاریابی و فروش (ویزیتوری)
- ویژگیهای یکفروشنده موفق
- انواع فروشنده
- اقدامات قبل از ویزیت
- ابزار متقاعد سازی در فروش
- باید ها و نباید های ویزیت موفق
- مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان
- مشتریان از چه ویزیتورهایی بیشتر خرید میکنند
- روانشناسی فروشنده
- روانشناسی مشتریان
- تله ها و دامهای رایج در شغل فروش
- شکار فرصت های فروش
- انواع تسهیلات برای مشتریان
- کاهش برگشتی و سوختی
فرم درخواست مشاوره
20 ساعت آموزش جامع و کاربردی
اعطائی گواهینامه معتبر
آخرین مقالات وبلاگ
با ما بروز باشید ...
هوش هیجانی گاردنر
هوش های چندگانه گاردنر چیست؟ هوش، تیزهوشی، هوش های چندگانه و … از آن دسته مواردی است که اکثر…
مذاکره
مذاکره چیست؟ بسیاری از ما به هنگام مواجهه با عبارت مذاکره بلافاصله مذاکرات سیاسی بین کشورها و دولت ها یا…
هوش هیجانی
مفهوم هوش هیجانی در حقیقت هوش هیجانی که به آن هوش احساسی یا هوش عاطفی هم گفته می شوند، مهارت شناخت و کنترل هیجان ها و…
دوره جامع مدیریت فروش
برعهدهگرفتن رهبری یک تیم حرفهای فروش، نیازمند اعتماد به نفس بالا، برنامهریزی راهبردی، ذهنیت استراتژیک، ارتباط شفاف و کارآمد، یادگیری، یادگیریزدایی و یاددهی و بسیاری دیگر از مهارتهای تخصصی است.
مدیر و سرپرست فروش بودن نیازمند داشتن اطلاعات و گذراندن دوره های متعدد باتوجه به نیازهای این شغل میباشه و انتظاری که از این افراد میرود با توجه به داشتن تجربه بالا و همچنین اعتماد به نفس با داشتن استراتژیک های لازم در صدد مدیریت بخش فروش و آینده نگری در رابطه با فروش بیشتر سازمان باشد از این رو این بخش باید متناسب با بازار ایران خود را به روز کرده و اطلاعات جامع و کافی داشته باشند .
مخاطبین
مدیران و سرپرستان بازاریابی و فروش
مدیران عامل و صاحبان کسب و کار
سرفصل ها
اصول بازاریابی و فروش
- ویژگی های یک فروشنده حرفه ای
- شغل فروش و تصور اشتباه اغلب فروشنده ها از شغل فروش
- راز فروشندگان موفق از نظر انجمن بازاریابی آمریکا
- انواع تله های ذهنی و اشتباهات رایج در تفکر فروشنده
- شیوه های اعتمادسازی در فروش جهت تطبیق
- شخصیت شناسی و انواع شخصیت مشتریان و روش پرزنت فروش به هر گروه از مشتریان
مباحث مدیران و سرپرستان فروش
- روش استخدام فروشنده
- اصول مصاحبه با فروشنده در جلسه اول
- 20 سوال کلیدی و مهم برای استخدام
- وظایف رسمی و غیررسمی یک مدیر فروش
- انواع پیش بینی فروش و…
مباحث فروش پیشرفته بر اساس نوروساینس
- نورومارکتینگ چیست ؟
- نوروساینس چیست و چه تحولی در زندگی بشر ایجاد کرد؟
- نوروسلز چیست و چه تاثیری بر فروش برندها دارد؟
- آنکوور در فروش و روش های اعلام قیمت بر اساس آکوور
- نظریه کریس جانیکزوسکی در فروش و ..
فرم درخواست مشاوره
• 30ساعت آموزش کاربردی و جامع
اعطائی گواهینامه معتبر
اکادمی کسب و کارآیریک با هدف آموزش تیم فروش شرکت ها و سازمان ها چه بصورت حضوری و غیرحضوری کار خود را شروع نمود.
در اکادمی دوره ها هم بصورت کوتاه مدت و بلندمدت ارائه میگردد ، در این راستا از بهترین اساتید کشور و انتخاب بهترین موضوعات با توجه به نیاز سازمان و شرکت ها طراحی و اموزش داده میشود.
اغلب مخاطبین دوره ها مدیران و سرپرستان فروش و ویزیتورهای میباشند ، که پس از گذراندن دوره ها و گرفتن گواهینامه های معتبر از اکادمی به بازار کار معرفی می گردند.
در صورتی که دانشپذیران در کلاس های آموزشی شرکت نموده و گواهینامه لازم را از مجموعه دریافت نمایند و با توجه به ارتباط اکادمی با بازار کسب و کار به شرکت ها و سازمان معرفی میشود و شروع به کار میکنند .